Skip to main content
News

Notícies del client

CEDEC s'enorgulleix de compartir l'èxit dels seus clients.
El seu èxit és el nostre millor ambaixador

O
O
18/05/2018

GARÍ BARCELÓ S.L. rep el certificat de compliment de la norma CEDEC de qualitat empresarial

L'empresa GARÍ BARCELÓ S.L. amb seu a Vilafranca de Bonany (Mallorca), va ser creada en el 2007 encara que el negoci es va inicia en 1983 sempre lligat a la restauració, i per això compta amb 35 anys d'experiència en el sector a l'illa de Palma de Mallorca.

L'activitat de l'empresa és la de restauració de menjar típic Mallorquí, i es distingeix per la qualitat de les seves preparacions, aconseguint captivar als seus visitant en una excel·lent relació qualitat-preu, a més s'han incorporat diversos serveis enfocats als seus clients, com són:Servei de Restaurant en les propies instal·lacions

- Servei de menjar per emportar.

- Servei de Càtering.

- Servei d'esdeveniments, com casaments, comunions i tot tipus de celebracions tan privades   com per empreses.

GARÍ BARCELÓ S.L. porta col·laborant amb CEDEC des del Gener de 2015.

Darrere la intervenció de CEDEC© i rere una nova avaluació, s'ha acreditat l'estricte compliment de les normes i estàndards de Qualitat establerts per CEDEC© i es va decidir lliurar-li el certificat de COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC DE QUALITAT en les següents àrees:

  • Estratègia Empresarial.
  • Control de Gestió.
  • Organització Funcional.
  • Control de costos.

Amb el segell de qualitat, CEDEC© distingeix a l'empresa GARÍ BARCELÓ S.L. i garanteix la seva solidesa en aquests àmbits.

http://www.restaurantescruce.es/

15/05/2018

REPAGAS, S.A. OBTÉ EL CERTIFICAT DE COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC© DE QUALITAT EMPRESARIAL

REPAGAS, S.A. és una empresa familiar que es dedica a la fabricació i la comercialització d’equipaments professionals per a l’hostaleria. L’empresa, fundada l’any 1971, té la seu a Humanes de Madrid (Madrid), i disposa de 19 delegacions repartides per territori nacional i internacional.

L’activitat de l’empresa se centra en la fabricació i la comercialització d’equipaments professionals duradors i de gran qualitat per al mercat de l’hostaleria, i ofereix una àmplia gamma de productes per satisfer les necessitats del sector hostaler: cuines i fregidores industrials, planxes de gas, planxes fry-tops i forns, entre d’altres. Així mateix, REPAGAS disposa de servei tècnic propi, i ofereix solucions integrals per assessorar l’hostaler en la composició i la distribució dels seus equips nous, de manera que realitza projectes totalment a mida.

REPAGAS, gràcies a la seva experiència, ha anat incorporant serveis i noves solucions tecnològiques adaptades a les necessitats dels clients, amb l’objectiu d’oferir una millora constant en els seus productes i serveis, així com innovació contínua en el sistema de gestió de qualitat i un procés de fabricació responsable, tant des del punt de vista social com mediambiental.

REPAGAS posseeix una clara orientació cap al client, ja que coneix les noves tendències del sector per tal de poder cobrir les necessitats més exigents de l’hostaler amb productes de qualitat i de disseny, i es compromet totalment amb el servei que ofereix.

REPAGAS, S.A. afronta el seu futur amb unes garanties d’èxit totals. Aquest fet queda demostrat amb l’obtenció recent del certificat de “COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC© DE QUALITAT EMPRESARIAL” en les àrees d’estratègia empresarial, control de gestió, organització funcional i control de costos, el qual s’ha atorgat després de la intervenció i la nova avaluació per part de la consultora estratègica per a empreses CEDEC©.

CEDEC© acredita que REPAGAS, S.A. ha complert de manera estricta les normes i els estàndards de qualitat establerts per la consultora estratègica, i per aquest motiu li ha lliurat aquest segell de qualitat que distingeix l’empresa i garanteix la solidesa empresarial en aquests àmbits.

Després de més de 45 anys d’experiència, l’avalada professionalitat de REPAGAS, S.A. la situa com una empresa referent en el sector i una de les líders del mercat.

REPAGAS, S.A., col·labora des del setembre del 2015 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC©, capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses des del 1965.

La implementació d’una Estratègia Empresarial per a l’empresa, així com actuacions per a la millora dels controls de gestió, control de costos i la millor organització funcional van ser les àrees d’actuació en les quals REPAGAS, S.A., i CEDEC© van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei, i el progrés i el desenvolupament dins del seu mercat.

 

 

14/05/2018

ALMACENES JAVIER S.A. POSA EN MARXA UN SOFTWARE COMERCIAL PER A TAULETA

ALMACENES JAVIER S.A. dins la seva política comercial ha posat en marxa un software per a Tauleta, que ajuda en la preparació de la visita, permet mostrar el catàleg, prescriu o ven, alhora que reporta i gestiona els objectius de l'equip comercial.

Aquest sistema ens permet millorar les operacions i fer una anàlisi de les dades i les estadístiques en temps real, que ens permet prendre decisions amb dades objectives i amb major anticipació.

ALMACENES JAVIER S.A. dins la seva política de millora continua té com a prioritat donar als nostres clients el millor servei i aquest software, facilita al client la visualització del producte per famílies i amb les novetats i promocions que li poden interessar.


Colaboració amb CEDEC S.A.

ALMACENES JAVIER S.A. porta col·laborant des de desembre de 2016 amb l'empresa de consultoria estratègica CEDEC S.A., líder en gestió, direcció i organització d'empreses des de l'any 1965.

Aquesta col·laboració ha permès a ALMACENES JAVIER S.A. afermar-se en el seu mercat i preparar-se per avançar en el camí d'excel·lència empresarial.

11/05/2018

ÉLITE RESIDENCIA MILLORA LES INSTAL•LACIONS DE FISIOTERÀPIA

Élite Residencia, es troba a la població Rabé de las Calzadas (Burgos) i és un centre residencial mixt, a tan sols deu quilòmetres de la capital Burgalesa, en un una regió privilegiada, amb 3000 m² de zones enjardinades privades per al gaudiment dels residents.

Élite Residencia dins de la seva política de millora continua en l'atenció als residents, ha actualitzat la zona destinada als serveis de fisioteràpia dotant-la de nous equipaments per a la rehabilitació, que permetran millorar la qualitat assistencial.

Per a la Residencia, la qualitat és una de les seves màximes, pel que treballem en tot moment per a la millora del sistema de qualitat, i aquest treball té com a finalitat el d'oferir uns serveis òptims, que garanteixin el benestar de les persones grans que resideixen al nostre centre.


Colaboració amb el Centre Europeo de Evolución Economica S.A., CEDEC©

ELITE RESIDENCIA, S.L porta col·laborant des de febrer de 2017 amb l'empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC©, Centro Europeo de Evolución Económica S.A., líder en gestió, direcció i organització d'empreses des de 1965.

El disseny d'un pla estratègic i d'un pla generacional van ser les àrees d'actuació en les que Elite Residencia S.L. i CEDEC©, van col•laborar per assolir les màximes cotes d'excel·lència empresarial, qualitat en el servei i el progrés i desenvolupament en el seu mercat.

11/05/2018

TAVOLA, ARTE Y DECORACIÓN INAUGURA NOVES INSTAL•LACIONS

TAVOLA, ARTE Y DECORACIÓN, SL és una empresa constituïda el 1992 amb seu a la localitat de Torrejón de Velasco, a Madrid. La seva principal àrea de negoci és el disseny i la producció de mobiliari temporal per a punts de venda, la fabricació de PLV i la realització d’actes en un sector tan exclusiu com és el del luxe.

TAVOLA treballa per a les marques més prestigioses del mercat de la cosmètica de luxe, a les quals ofereix el disseny i les solucions que necessiten per a la promoció de les seves marques en el punt de venda.

En el marc de la seva política d’expansió, TAVOLA ha ampliat les seves instal·lacions en 1.700 m2, amb dues naus de 500 m2 cadascuna, a les quals ha traslladat les seves oficines i part de la producció. Aquest important canvi permetrà millorar la capacitat productiva i l’eficiència de la logística interna.

A més de condicionar les zones de producció i millorar les diferents àrees de treball, TAVOLA ha realitzat una important inversió en una nova màquina làser d’última generació, que permetrà a l’empresa augmentar la velocitat d’execució dels projectes, millorar l’acabat de les peces i, alhora, millorar les condicions de seguretat dels seus treballadors.

Ja des dels seus orígens, TAVOLA ha volgut orientar l’empresa cap al sector del luxe i la cosmètica, i ha basat la seva identitat en un servei impecable, per a la qual cosa sempre ha cuidat fins al mínim detall tot el que fa referència a la creativitat, al disseny i a la producció d’elements per a aquest món tan exclusiu, a més de millorar de manera contínua per tal d’oferir la millor resposta a les necessitats de cada client.


Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC©

TAVOLA, ARTE Y DECORACIÓN, S.L., col·labora des del setembre del 2013 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC©, Centro Europeo de Evolución Económica, SA, capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses des del 1965.

L’adequació dels controls interns i l’optimització dels procediments de producció van ser les àrees d’actuació en les quals TAVOLA, ARTE Y DECORACIÓN, S.L. i CEDEC© van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei, i el progrés i el desenvolupament dins del seu mercat.

11/05/2018

MULTIDESTINOS S.A. UNA EMPRESA EN EXPANSIÓ

Multidestinos S.A. és una empresa, situada a León, amb més de 30 anys de presència en el mercat d'agències de viatge, que ha experimentat una evolució constant.

El sector de les agències de viatges travessa una fase de creixement vegetatiu. En mig d'aquest panorama apareixen com sempre excepcions, com és el cas de MULTIDESTINOS S.A., amb creixements a l'últim quinquenni de dos dígits.

No n'hi ha secrets, i sí una conjunció de factors.

Una idea clara de negoci innovadora, revisada i actualitzada permanentment.

L'adscripció de medis humans i materials necessaris. Així el Febrer de 2018, inaugura la nova seu de la divisió a l'engròs, doblegant la superfície destinada a aquesta divisió i trasllada la ubicació de l'agència de viatges al detall.

I tot açò amb l'objectiu de maximitzar la qualitat del servei.

Però amb ser tot l'anterior important, ho és més, el manteniment d'una política d'empresa inamovible i que té el seu fonament en una paraula: EL RESPECTE. Respecte als clients, als proveïdors, al mateix equip humà, a les administracions i fins a la competència. Resumint, respecte per a la societat en la qual opera.


Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica S.A., CEDEC©

MULTIDESTINOS, S.A., porta col·laborant des de novembre del 2017 amb l'empresa de consultoria estratègica CEDEC - Centro Europeo de Evolución Económica, S.A., líder en gestió, direcció i organització d'empreses des del 1965.

La millora dels controls interns i l'optimització dels processos productius varen ser les àrees d'actuació en les que MULTIDESTINOS, S.A i CEDEC© van col·laborar per a assolir les màximes cotes d'Excel·lència Empresarial i el progrés i desenvolupament en el seu mercat.

09/05/2018

TEFCAN rep el certificat del compliment de la Norma de CEDEC de Qualitat Empresarial.

L'Empresa TEFCAN S.L. amb seu a San Cristobal de la Laguna (Santa Cruz de Tenerife), va ser fundada en 2009 encara que està avalada per més de 20 anys d'experiència en el seu sector per la direcció i el personal tècnic qualificat. L'activitat de l'empresa es centra en el manteniment i reparació d'avaries, instal·lacions integrals d'aire condicionat, electricitat, aigua, contra incendis, instal·lació fotovoltaica i energies renovables en el camp industrial, hoteler, comercial i domèstic.

En l'actualitat és una empresa amb una trajectòria consolidada de referència en la planificació, desenvolupament i muntatge d'instal·lacions Tècniques Eficients.
A més, compta amb un equip propi d'enginyers d'instal·lacions, de programació i control que desenvolupen els projectes segons als gustos i necessitats dels clients, aportant-los solucions eficaces amb instal·lacions rendibles i duradores de gran qualitat i alt rendiment, que li optimitzen la despesa energètica o siguin atractives inversions.

En una recerca permanent de serveis adaptats als clients, s'han anat incorporant noves solucions tecnològiques i serveis, que es concentren principalment en els següents apartats:

  • Climatització i ventilació.
  • Aigua calenta sanitaria.
  • Climatització de piscines.
  • Control i automatització de sistemes.
  • Instal·lacions Fotovoltaiques aillades o de conexión a red.
  • Instal·lacions Solars termiques.
  • Instal·lacions elèctriques de baixa tensió.
  • Instal·lacions termiques d’edificis.
  • Estacions de bombeig.
  • Fonts alternatives d’estalvi i consum.
  • Control i monitorització.
  • Manteniment Industrial.

TEFCAN S.L. lleva colaborando con CEDEC© des de l’abril de 2015.

Rere la intervenció de CEDEC© i darrere una nova avaluació, s'ha acreditat l'estricte compliment de les normes i estàndards de qualitat establerts per CEDEC© i es va decidir lliurar-li el certificat de COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC DE QUALITAT EMPRESARIAL en les següents àrees:


- Estratègia Empresarial.
- Control de gestió
- Organització Funcional
- Control de costos.


Amb el segell de qualitat CEDEC© distingeix a l'empresa TEFCAN S.L. i garanteix la seva solidesa en aquests àmbits.

http://www.tefcan.com/

20/03/2018

IMOQUE SERVICIOS S.L. rep el certificat de compliment de la Norma CEDEC de Qualitat Empresarial.

L’empresa IMOQUE SERVICIOS S.L. amb seu en Adeje (Santa Cruz de Tenerife), va ser fundada el 1987 i la seva activitat es concentra en varies línies de negoci: la gestió de grues municipal son es treballa per dos Cabildos i, per últim, un taller de reparació de vehicles on es realitzen serveis de taller, electrònica, xapa i pintura.

A més, el principal compromís de la companyia és oferir un servei les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any, on s'encamina l'esforç, coneixement i infraestructures fins a la consecució dels millors resultats en qualitat i eficàcia, per aconseguir la satisfacció dels clients.

En la recerca permanent de serveis adaptats als clients, s'han anat incorporant noves solucions tecnològiques i d'assistència, que es concentren principalment en els següents apartats:

  • Tot el personal de l'empresa s'implica per trobar la solució més eficaç i segura, perquè en una situació desfavorable com la de quedar-se avariat o accidentat en la carretera, aquesta situació sigui poc duradora i el menys desfavorable possible.
  •  Tenen establert el principi de la preservació de la seguretat viària, on el primer és salvaguardar la seguretat d'aquelles persones i vehicles que es troben a la carretera.
  • El principal objectiu és orientar-se a seguir en la millora contínua, actualitzant permanentment els medis que s'utilitzen (programes informàtics i de seguiment, vehicles, etc.)
  • Es complementa l'assistència en carretera amb els serveis del taller especialitzat, que en cas d'avaria pot prestar el servei complementari de reparació, perquè el client pugui continuar amb la seva activitat diària.
  • Es disposa també de vehicle de cortesia.
  • Un nou servei de Kit de rodes Universals d'emergència per a turismes i tot terreny, el que permet poder auxiliar als mateixos en aquells casos en els quals manquen de neumàtics per la sostracció o per altres causes desconegudes.
  • També s'ofereix el servei de vehicle taller que pot traslladar-se al lloc on es troba el client per a realitzar petites reparacions de mecànica ràpida.
  • Un altre servei addicional que s'ha incorporat en l'actualitat ha estat el trasllat del vehicle des del domicili o lloc de recollida fins a la ITV per a la seva revisió i la tornada del mateix fins al lloc indicat per al mateix client.

IMOQUE SERVICIOS S.L. porta col·laborant amb CEDEC© desde juny de 2015.

Rere la intervenció de CEDEC© i rere una nova avaluació, s'ha acreditat l'estricte compliment de les normes i estàndard de qualitat establerts per CEDEC© i es va decidir atorgar el certificat de COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC DE QUALITAT EMPRESARIAL en les següents àrees:

  • Control de Gestió.
  • Organització Funcional.
  • Control de costos.

Amb el segell de qualitat, CEDEC© distingeix a l'empresa IMOQUE SERVEIS S.L. i garanteix la seva solidesa en aquest àmbits.

http://www.gruassur.com/

05/03/2018

BIOMERKALIA, SL obté el certificat de compliment de la norma CEDEC

BIOMERKALIA, SL és una empresa situada a Santa Cruz de Tenerife (Illes Canàries) i dedicada a distribuir productes d’alimentació dietètica, suplementació i cosmètica natural. Amb una experiència acumulada de gairebé 25 anys, actualment representa les millors firmes de la indústria del sector, tant a nivell nacional com internacional.

Creada l’any 1994, BIOMERKALIA ha aconseguit una clara diferenciació competitiva en adaptar-se a les noves necessitats dels seus clients i millorar constantment l’oferta de productes, oferint més de 3000 referències, que distribueix en els seus canals tradicionals de venda, como ara herbolaris, parafarmàcies i farmàcies, situades per tot l’arxipèlag canari. A més d’Espanya, BIOMERKALIAimporta els seus productes des d’altres països de la Unió Europea, com ara Alemanya, Àustria o Itàlia, i està considerada una de les empreses més potents del sector a l’arxipèlag.

Situada en unes instal·lacions modernes i tecnològicament avançades de més de 1500 m² de superfície a Santa Cruz de Tenerife, BIOMERKALIA disposa, a Gran Canària, d’un centre logístic i d’oficines inaugurat recentment, amb més de 400 m², que té com a objectiu millorar el servei d’atenció i de lliuraments als seus clients de l’illa.  

Els valors principals de BIOMERKALIA estan enfocats a oferir la màxima qualitat de productes i serveis, adaptant la seva política d’empresa a l’evolució constant, tant en infraestructures com en la formació continuada dels professionals que conformen la plantilla, tot plegat amb l’objectiu d’establir les bases per continuar mantenint el lideratge en el sector i la consecució de l’excel·lència empresarial en la seva gestió.

BIOMERKALIA, SL afronta el futur amb garanties totals d’èxit. Aquest fet queda demostrat amb l’obtenció recent del certificat de “COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC© DE QUALITAT EMPRESARIAL” en les àrees d’estratègia empresarial, control de gestió i control de costos, el qual s’ha atorgat després de la intervenció i la nova avaluació per part de la consultora estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA.

CEDEC acredita que BIOMERKALIA, SL ha complert de manera estricta les normes i els estàndards de qualitat establerts per la consultora estratègica, i per aquest motiu li ha lliurat aquest segell de qualitat que distingeix l’empresa i en garanteix la solidesa empresarial en aquests àmbits.  


Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC

BIOMERKALIA, SL col·labora des de juliol de 2013 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA, capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses des de 1965.

La implementació d’una estratègia empresarial per a l’empresa, així com actuacions per a la millora del control de gestió i el control de costos, van ser les àrees d’actuació en què BIOMERKALIA, SL i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei i progrés i desenvolupament en el seu mercat.  

27/02/2018

LOYU 2000, SL, manté el seu creixement i referma la seva col•laboració amb la consultora d’empreses CEDEC

LOYU 2000, SL, és una empresa ubicada a Rodilana (Valladolid) que es dedica des de fa més de 60 anys a les construccions metàl·liques de tot tipus. Gràcies a l’experiència aplicada de la seva direcció, LOYU 2000 s’ha convertit en una empresa consolidada des del punt de vista professional i econòmic.

La seva diversificació i el servei global que ofereix als clients li han permès incrementar progressivament tant les instal·lacions com els mitjans tècnics i humans que té a l’abast, i l’han convertit en una empresa competitiva i perfectament preparada per fer front a les necessitats del sector, no només al nostre país, sinó també a països veïns com ara Portugal i França, on ja ha treballat.

Entre els serveis que ofereix LOYU 2000 es troben la fabricació d’estructures metàl·liques per a naus industrials, agrícoles, ramaderes, instal·lacions esportives, tancaments de cobertes i parets, tancaments metàl·lics, tant en ferro com en acer inoxidable, etc.

Per a això, LOYU 2000 disposa d’unes instal·lacions de més de 20.000 m2 de superfície, que inclouen naus equipades amb maquinària específica, oficines i magatzems de materials, així com una flota de vehicles, grues i una extensa plantilla de personal qualificat necessari per desenvolupar la seva activitat.

LOYU 2000 aposta per la millora contínua i ofereix als seus clients les millors solucions per als seus projectes, tot això amb els estàndards de qualitat més elevats per abordar els processos productius amb les màximes garanties.

Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC

LOYU 2000, SL, col·labora des de maig de 2016 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA, líder en gestió, direcció i organització d’empreses des de 1965.

L’adequació dels controls interns i d’administració, la millora estratègica i directiva, i l’organització dels recursos humans i de direcció comercial van ser les àrees d’actuació en què LOYU 2000, SL, i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei, i progrés i desenvolupament en el seu mercat

Descobreix més notícies
Mitjans
CEDEC© EN ELS MITJANS
L'activitat de la CEDEC© apareix regularment en la premsa econòmica.
Aquí trobarà alguns dels articles o notícies publicats.
LA VANGUARDIA
Economia&Empresa
CincoDias
Hotfrog
Hispanotas

El certificat de la NORMA CEDEC DE QUALITAT EMPRESARIAL prestigia aquelles empreses que integren en els seus processos les estratègies, organització i sistemes d’organització definits a la METODOLOGIA UTILITZADA PER CEDEC i implantats pels nostres Consultors. Aquest certificat demostra que l’Empresa segueix les pautes professionals, modernes, pràctiques i eficaces orientades a l’Excel·lència i als objectius de l’Empresa i l’Empresari. Molts dels nostres clients ja utilitzen aquest segell en les seves comunicacions comercials i a la seva imatge corporativa.