Skip to main content
News

Notícies del client

CEDEC s'enorgulleix de compartir l'èxit dels seus clients.
El seu èxit és el nostre millor ambaixador

O
O
03/08/2018

TAVOLA ARTE Y DECORACIÓN S.L.: NOVA IMATGE CORPORATIVA DE LA MÀ DE LES NOVES INSTAL•LACIONS

TAVOLA ARTE Y DECORACIÓN ha realitzat en el mes de maig el trasllat a les noves instal·lacions que recullen en tota la seva extensió l’esperit creatiu dels projectes i laseva capacitat de produir-los.

Aprofitant aquest trasllat s'ha realitzat el canvi d'imatge corporativa que ha comportat el canvi de logotip, canvi en papereria i factures i el canvi en totes les comunicacions digitals.

Amb aquests canvis, TAVOLA ARTE Y DECORACIÓN vol donar un impuls a la seva capacitat per abordar nous projectes amb els seus actuals clients i amb els seus clients potencials, donant el millor tant en disseny com en execució, comptant amb les millors condicions per als nostres treballadors i amb una imatge renovada que ens projecta amb dinamisme en els propers anys.

30/07/2018

CEDEC atorga el certificat de la norma de qualitat empresarial a CAM-ferti, SL.

CAM-FERTI, SL és una empresa ubicada a Saragossa que es dedica, des de fa gairebé 50 anys, a la fabricació i la comercialització d’adobs foliars (líquids i sòlids), estimulants, correctors, àcids húmics, així com altres productes especials per al tractament i rendiment òptim del sòl de cultiu.
CAM-FERTI es caracteritza per la qualitat dels seus productes, ja que ofereix un servei ràpid i efectiu, amb solucions eficaces a un preu competitiu, juntament amb un assessorament professional i constant sobre el tipus de cultiu i els productes que ofereixen el millor tractament en cada cas.

Des dels seus inicis i després de dues generacions, CAM-FERTI segueix centrant els seus esforços a millorar la qualitat dels seus productes mitjançant una estratègia basada en la innovació i la inversió en tecnologia, amb l’objectiu de seguir fabricant les millors matèries primeres del mercat.

Des de la direcció del grup d’empreses que integren CAM-FERTI, s’ha volgut comptar amb la consultora d’empreses CEDEC© per treballar en l’elaboració d’un Pla estratègic i d’expansió, alhora que es controlen els processos interns i els protocols d’actuació en diversos àmbits de l’empresa.

En l’actualitat, CAM FERTI GROUP, SL afronta el futur amb unes garanties d’èxit totals. Aquest fet queda demostrat amb l’obtenció del certificat de “COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC© DE QUALITAT EMPRESARIAL” en les àrees d’estratègia empresarial, control de gestió, organització funcional, control i gestió de la producció, control de costos i estratègia comercial, el qual s’ha atorgat després de la intervenció i la nova avaluació per part de la consultora estratègica per a empreses CEDEC©, Centre Europeu d'Evolució Econòmica, SA.

CEDEC© acredita que CAM FERTI GROUP, SL ha complert de manera estricta les normes i els estàndards de qualitat establerts per la consultora estratègica, i per aquest motiu li ha lliurat aquest segell de qualitat que distingeix l’empresa i garanteix la solidesa empresarial en aquests àmbits. 


Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC©

CAM FERTI GROUP, s.L., col·labora des del maig del 2015 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC©, Centro Europeo de Evolución Económica, SA, capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses des del 1965.

El desenvolupament d’un pla estratègic i d’expansió del grup van ser les àrees d’actuació en les quals CAM FERTI GROUP, s.L. i CEDEC© van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència, qualitat en el servei i el progres i desenvolupament en el seu mercat.

17/07/2018

ANTONIO GOST SOCIAS, S.L. REP EL CERTIFICAT DE COMPLIMENT DE LA NORMA DE QUALITAT EMPRESARIAL

L'Empresa ANTONI GOST SOCIAS S.L. amb seu en Sa Pobla (Illes Balears), va ser creada el 1993 i compta amb 25 anys d'experiència que avalen la seva professionalitat, convertint-se al mateix temps en un referent de Qualitat en el seu sector.

L'activitat de l'empresa es centra en la realització de tot tipus d'obra publica, privada, serveis de neteja municipal i de platges de l'entorn.

A través de la seva experiencia s’han anant incorporant serveis i noves solucions tecnologiques adaptades a les necessitats del mercat i als seus client. Concentrant-se principalment en els seguents apartats:

- Moviments de terres
- Edificacions
- Obres Hidràuliques
- Vials i pistes
- Instal·lacions mecàniques
- Obres elèctriques
- Construcció de piscines
- Obres especials
- Serveis de neteja municipal i platges.

En una recerca constant de la Qualitat en els seus processos i respecte al medi ambient, l'empresa compta amb les següents certificacions:

- Certificació en el sistema de Gestió de la Qualitat UNE-– EN ISO 9001 per BUREAU VERITAS.
- Certificació en el sistema de Gestió de Seguretat i Salut en el treball OHSAS 18001 per BUREAU VERITAS.


ANTONIO GOST SOCIAS S.L. porta col·laborant amb CEDEC© des del maig de 2012.

Darrere la intervenció de CEDEC© i rere una nova avaluació, s'ha acreditat l'estricte compliment de les normes i estàndards de Qualitat establerts per CEDEC© i es va decidir atorgar-li el certificat de COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC DE QUALITAT EMPRESARIAL en les següents àrees:

  • Estrategia Empresarial
  • Control i Gestió de la Producció

Amb el segell, CEDEC© distingeix a l'empresa ANTONI GOST SOCIAS S.L. i garanteix la seva solidesa en aquests àmbits.

http://www.antoniogost.com/

 

10/07/2018

NOVA MÀQUINA DE CONTROL NUMÈRIC HAAS ST20 PER A TEI NOGAL, S.L.

TEI NOGAL S.L., és una empresa formada per un equip amb una dilatada experiència dins del sector de la fabricació d'entallats i metal·lització per alt buit de productes per a distints sectors industrials. En el seu compromís amb els clients, ofereix la millor qualitat, sent eficaç i competent en serveis de metal·litzat per alt buit.

Al mes de maig compta amb una nova màquina de control numèric HAAS ST20, que permetrà agilitzar els termes de lliurament i augmentar la producció i la presentació  dels  nostres serveis  als clients en sectors tan diversos com defesa/aeronàutica, seguretat, medicina,  telecomunicacions,  il·luminació industrial i decorativa, farmacèutica, alimentació....

TEI NOGAL S.L., dins la seva política de millora continua, té un compromís amb la incorporació de la més avançada tecnologia per donar les millors solucions als seus clients actuals i potencials.


Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC

TEI NOGAL S.L, col·labora des de juliol de 2016 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA, líder en gestió, direcció i organització d’empreses des de 1965.

L'optimització de l'acció comercial, l’adequació dels controls interns, l’organització dels recursos humans i un plan estrarègic van ser les àrees d’actuació en què TEI NOGAL S.L, i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei, i progrés i desenvolupament en el seu mercat.

09/07/2018

LA RESIDENCIA DE ANCIANOS SAN JUAN DE DIOS, S.L. MILLORA LA SEVA COMUNICACIÓ A TRAVÉS DE LA PÀGINA WEB

La Residencia San Juan de Dios està situada en una zona privilegiada molt propera a Madrid, ofereix més de 13.000 m² a disposició dels 300 residents, amb més de 24 anys d'experiència.

La Residencia San Juan de Dios és una organització per a la qual la seva raó de ser és la de tindre cura de les persones que viuen al centre, on l'atenció és portada a terme per professionals assistencials altament qualificats. L'alta qualificació i la consolidació de l'equip, fan que l'atenció es desenvolupi amb els més alts estàndards de qualitat.

La política de La Residencia San Juan de Dios és la de donar la màxima atenció als residents i a les seves famílies per açò s'ha habilitat una funcionalitat a la pàgina web que permet mantenir un contacte permanent amb els residents i les seves famílies mitjançant l'enviament de notificacions, avisos d'esdeveniments, etc;  i que s'ha convertit en el principal canal d'informació.

Dins la política de millora continua, la informació a les persones de les quals tenim cura i a les seves famílies és la clau en el nostre pla d'atenció als nostres residents.

06/07/2018

LOYU 2000, S.L. INVERTEIX EN MAQUINÀRIA I VEHICLES

A LOYU 2000 comptem amb unes instal·lacions a les quals n'hi ha: diverses naus de treball, magatzems de materials, una àmplia varietat de vehicles i grues, maquinària especialitzada i una extensa plantilla de personal qualificat.

LOYU 2000 disposa de més de 20.000 m² en parcel·les, les quals superen els 7.700 m² de naus tancades equipades amb les seves corresponents oficines i instal·lacions modernes, necessàries per desenvolupar la seva activitat.

Per abordar els nostres processos productius amb els elevadors estàndards de qualitat que sol·liciten els nostres clients disposem de la maquinària per assolir les diferents solucions de producció, que anem adequant a les necessitats dels productes i serveis que prestem als nostres clients, com la incorporació en 2018 d'una màquina de tall per plasma d'alta definició amb un centre de mecanitzat i una màquina plegadora de 320 tunelades i 6 metres de longitud.

A més, s'ha renovat la flota incorporant una plataforma per al camió tràiler, un camió de 7,2 tunelades, un furgó Mercedes Vito i un furgó de 3500 kg de gran capacitat, amb els que millorarem el servei als nostres clients.

Amb aquestes importants inversions, LOYU 2000 aposta per la qualitat, la competitivitat i la millora continua, per donar als nostres clients les millors solucions per als seus projectes.


Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC

LOYU 2000, SL, col·labora des de maig de 2016 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA, líder en gestió, direcció i organització d’empreses des de 1965.

L’adequació dels controls interns i d’administració, la millora estratègica i directiva, i l’organització dels recursos humans i de direcció comercial van ser les àrees d’actuació en què LOYU 2000, SL, i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei, i progrés i desenvolupament en el seu mercat.

05/07/2018

DIEGO DÍAZ LÓPEZ, S.L. VA ORGANITZAR EL PASSAT MES D’ABRIL L’ESDEVENIMENT “DDL CONNECTION”

DIEGO DÍAZ LÓPEZ, S.L. dins del marc de la seva política de comunicació va realitzar el passat mes d'abril l'esdeveniment "DDL Connection" amb els principals fabricants del seu sector (ABB, BJC-Siemens, Hager, Philips y Schneider). Aquest fet va tenir lloc a l'Estadi de la Rosaleda (Màlaga).

La trobada, en la que els diferents responsables de cada marca ens ha acompanyat en una taula rodona, hi ha posat de manifest diversos temes importants: la importància del repte digital, la transformació a la indústria elèctrica i el futur rol de l'instal·lador.

L'esdeveniment va comptar amb la col·laboració de Víctor Küppers (Professor Assistent del IESE, Fomador a Küppers & CO i anterior Vicepresident BCG) a més de gran conferenciant, formador, consultor i escriptor, que va impartir una magistral conferència sota el títol: "vendre com a cracks".

Aquestes accions posen de manifest la important aposta de DIEGO DIAZ LOPEZ S.L. per donar a conèixer als clients aspectes estratègics de la seva activitat de la mà dels principals fabricants del seu sector.


Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica S.A., CEDEC©

DIEGO DIAZ LOPEZ s.L. porta col·laborant des de desembre del 1999 amb l'empresa de consultoria estratègica CEDEC - Centro Europeo de Evolució Econòmica, S.A., líder en gestió, direcció i organització d'empreses des del 1965.

L'adequació dels controls interns i l'optimització dels recursos tècnics i humans van ser les àrees d'actuació en les que DIEGO DIAZ LOPEZ S.L. i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d'Excel·lència Empresarial i QUALITAT en el servei.

04/07/2018

SERVIDAUTO, SL obté el certificat de compliment de la norma CEDEC© de qualitat empresarial

SERVIDAUTO, SL és el taller autoritzat de la marca Mercedes-Benz i Smart, i el subconcessionari de les marques Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Jeep a Altea (Alacant). L’empresa acumula més de 45 anys d’experiència que n'avalen la trajectòria i l'elevada professionalitat.

SERVIDAUTO posa a disposició dels seus clients unes instal·lacions modernes, a les quals s’ofereix una àmplia gamma de serveis de postvenda per al manteniment adequat dels vehicles, com ara el taller de mecànica, d’electricitat, de xapa i pintura, el servei de recanvis i accessoris originals, i el canvi de pneumàtics.

Gràcies a la seva experiència, SERVIDAUTO ha anat incorporant altres serveis i noves solucions adaptades a les necessitats del mercat i dels seus clients, amb serveis de finançament, tramitació d’assegurances, servei de cotxe de substitució i venda de vehicles d’ocasió.

L’equip, format per professionals altament especialitzats, ofereix un servei postvenda i una atenció personalitzada òptims, a més de garantir un màxim respecte pel medi ambient en tots els procediments i serveis.

SERVIDAUTO, SL afronta el futur amb garanties totals d’èxit. Aquest fet queda demostrat amb l’obtenció recent del certificat de “COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC© DE QUALITAT EMPRESARIAL” en les àrees d’estratègia empresarial, control de gestió, organització funcional i estratègia comercial, el qual s’ha atorgat després de la intervenció i la nova avaluació per part de la consultora estratègica per a empreses CEDEC©, Centro Europeo de Evolución Económica, SA.

 

CEDEC© acredita que SERVIDAUTO, SL ha complert de manera estricta les normes i els estàndards de qualitat establerts per la consultora estratègica, i per aquest motiu li ha lliurat aquest segell de qualitat que distingeix l’empresa i en garanteix la solidesa empresarial en aquests àmbits. 

 

L’obtenció d’aquest certificat no deixa d’avalar la trajectòria i professionalitat de SERVIDAUTO, amb la qual cosa se situa com una de les empreses referents en el sector a la seva zona d’influència.


Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC©

SERVIDAUTO, s.L., col·labora des del setembre del 2016 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC©, Centro Europeo de Evolución Económica, SA, capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses des del 1965.

 

El desenvolupament d’una estratègia empresarial així com l’optimització funcional, l a millora dels controls interns de gestió i costos, van ser les àrees d’actuació en les quals SERVIDAUTO, s.L. i CEDEC© van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei, i el progrés i el desenvolupament dins del seu mercat.

28/06/2018

MIGER S.L. rep el certificat de compliment de la norma CEDEC de Qualitat Empresarial

L'empresa MIGER S.L. amb seu a Elda (Alacant), va ser creada el 1983 amb l'objectiu de satisfer el mercat de caixes de cartó per a la indústria del calçat. Al llarg dels anys, l'empresa ha diversificat i adaptat tecnològicament la seva producció original fins a altres indústries i sectors: alimentació, productes de neteja i drogueria, infusions, pastisseria, cosmètica i bellesa i higiene personal, fitosanitaris, productes mèdics i farmacèutics, tintes i productes químics, papereria, etc.

L'activitat de l'empresa es centra a oferir un servei complet de Disseny, impressió, encunyat, laminat, stamping i plegament en les seves distintes classes (lineal, auto-montable, 4 i 6 punts i doble paret entre d'altres), amb distribució en el mercat nacional i internacional.

En una recerca constant de la Qualitat en els seus processos i respecte al medi ambient compte com:

  • Certificació UNE EN ISO 9001 pel BUREAU VERITAS.
  •  Registre Sanitari propi per complir amb les normatives en els seus envasos per al sector de l'alimentació.
  • Està avalat per l'organisme FSC en el marc de la Responsabilitat Forestal, certificant així la sostenibilitat dels seus envasos.
  • L'empresa membre de l'associació ASPACK (Associació Espanyola de fabricants d'envasos, embalatges i transformadors de cartó).
  • També és membre de l'associació Europea ECMA (The European Carton Makers Association).

Actualment és una empresa amb una trajectoria consolidad de referència en el seu sector, destacant per donar un servei de producció global als seus clients en les següents àrees:

DISSENY: Comptant amb un departament de preimpressió i amb els millors professionals al servei dels seus clients, realitzant l'adaptació dels seus dissenys i aplicant un art final concorde amb cada feina, sempre per obtenir la màxima qualitat d'aquests.

IMPRESSIÓ: estar-hi a l'avantguarda de la tecnologia en maquinària d'impressió per poder oferir la millor qualitat en els treballs efectuats.

LOGÍSTICA: Oferint un servei de distribució tant en el mercat interior com en l'exterior, l'empresa compta amb clients a diferents països, com Itàlia, França, Portugal, Mèxic, etc.

QUALITAT: El sistema de gestió de la qualitat neix de la política de qualitat definida per la gerència i compren l'estructura organitzativa, les funcions, les activitats, els recursos i la documentació necessària per assegurar que els serveis prestats per l'organització satisfan les expectatives dels clients a més dels requisits reglamentaris i legals relatius a l'activitat.

MIGER SL porta col·laborant amb CEDEC© des del maig de 2016.

Rere la intervenció de CEDEC© i rere una nova avaluació, s'ha acreditat l'estricte compliment de les normes i estàndards de qualitat establerts per CEDEC© i es va decidir lliurar-li el certificat de COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC DE QUALITAT EMPRESARIAL en les següents àrees:

- Estratègia Empresarial

- Control de gestió

Amb el segell de qualitat, CEDEC© distingeix a l'empresa MIGER S.L. i garanteix la seva solidesa en aquests àmbits.

http://www.graficasmiger.com/

28/06/2018

TECNOEX amplia les seves instal•lacions i reafirma la seva col•laboració amb la consultora empresarial CEDEC

TECNOEX, S.A., Tecnología de la Extrusión, SA, és una fàbrica de perfils plàstics d’alta qualitat mitjançant extrusió, coextrusió i triextrusió de tot tipus de matèries plàstiques. Creada a Terrassa (Barcelona) el 2001, la seva experiència, qualitat i mitjans tecnològics han permès que clients de primeres marques hi posin la confiança.

El 2017 TECNOEX va iniciar una reestructuració important de les seves instal·lacions, per a la qual cosa va incorporar dues naus amb una capacitat de 950 m2 que han permès millorar la capacitat productiva amb la incorporació d’una nova màquina extrusora, un molí i una talladora, i ha millorat les funcionalitats de càrrega i descàrrega amb molls nous.

A finals de març de 2018 TECNOEX ha ampliat de nou les instal·lacions amb la incorporació d’una nau annexa a l’actual que ofereix més superfície destinada a la fabricació, magatzem i oficines, la qual cosa li permet tenir més eficiència en els processos de fabricació i logística. A més, l’empresa disposa de noves zones de servei per al personal, amb sales de reunions, menjadors, vestuaris i serveis que aporten més comoditat.

TECNOEX és una empresa moderna amb amplis coneixements de tot tipus de materials plàstics per a l’aplicació de perfils de qualsevol sector de la indústria en general (construcció, fusteria metàl·lica, naval, tancaments, decoració, il·luminació i automòbil) i es responsabilitza de tot el procés de producció, des de la concepció del perfil plàstic, l’assessorament i el disseny de peces en funció de cada necessitat, fins al lliurament final al client en el termini acordat.

TECNOEX duu a terme aquestes inversions com a part de les solucions tècniques que aporta als projectes dels seus clients i a les seves necessitats de producte, tot això gràcies a la feina d’un equip humà altament qualificat i a l’ús de la tecnologia més avançada per garantir la màxima qualitat dels seus materials.


Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC

TECNOEX, S.A., col·labora des del setembre del 2012 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC, capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses des del 1965.

L’optimització de l’organització interna, el control de gestió, així com l’elaboració d’un plà director van ser les àrees d’actuació en les quals TECNOEX, S.A. i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei, i el progrés i el desenvolupament dins del seu mercat.

Descobreix més notícies
Mitjans
CEDEC© EN ELS MITJANS
L'activitat de la CEDEC© apareix regularment en la premsa econòmica.
Aquí trobarà alguns dels articles o notícies publicats.
LA VANGUARDIA
Economia&Empresa
CincoDias
Hotfrog
Hispanotas

El certificat de la NORMA CEDEC DE QUALITAT EMPRESARIAL prestigia aquelles empreses que integren en els seus processos les estratègies, organització i sistemes d’organització definits a la METODOLOGIA UTILITZADA PER CEDEC i implantats pels nostres Consultors. Aquest certificat demostra que l’Empresa segueix les pautes professionals, modernes, pràctiques i eficaces orientades a l’Excel·lència i als objectius de l’Empresa i l’Empresari. Molts dels nostres clients ja utilitzen aquest segell en les seves comunicacions comercials i a la seva imatge corporativa.