Skip to main content
News

Notícies del client

CEDEC s'enorgulleix de compartir l'èxit dels seus clients.
El seu èxit és el nostre millor ambaixador

O
O
20/03/2018

APLICACIONS METALAYM, SL CONSOLIDAT EL SEU TRASLLAT DE LES SEVES INSTAL•LACIONS, ACTUALITZA LA SEVA PÀGINA WEB

APLICACIONS METALAYM S.L. és una empresa catalana amb més de quinze anys d'experiència en el sector metal·lúrgic, amb una constant aposta en inversions tecnològiques i un profund procés de remodelació, comptant sempre amb la col·laboració del seu equip, liderat pel seu fundador el Sr. Xavier Ayats Poch.

El Juny de 2016 va traslladar les seves instal·lacions i oficines del P.I. Pont-Xetmmar, carrer H-13 en el municipi de Cornellà del Terri (Girona), a l'actual ubicació que es troba en el Polígon Industrial Jardí, Carrer Roure, 3 de Palol de Revardit (Girona), ocupant el taller de soldadura, deformació i acabat d'una nau industrial de 3.000m2 construïts, amb unes oficines de 250m2 útils, on s'ubiquen a més de la direcció, els departaments d'administració i finances, compres i l'oficina tècnica.

Finalitzat el període de trasllat, adaptació i ubicació de la maquinària, amb un èxit total i sense interrompre les seves entregues i compromisos amb els seus clients, APLICACIONS METALAYM S.L. inicia una nova fase del seu pla estratègic per a la consolidació del seu negoci, dissenyant i implementant en pròximes dates una nova, moderna, actualitzada i interactiva pàgina web i iniciant un pla d'ampliació/renovació del seu actual parc de maquinària amb l'adquisició d'una escatadora per a tubs rectangulars i platines de la firma NS Maquines, model FG170 2Z, incloent-hi mesuradora grossària i estacions d'escata i raspall abrasiu.

05/03/2018

BIOMERKALIA, SL obté el certificat de compliment de la norma CEDEC

BIOMERKALIA, SL és una empresa situada a Santa Cruz de Tenerife (Illes Canàries) i dedicada a distribuir productes d’alimentació dietètica, suplementació i cosmètica natural. Amb una experiència acumulada de gairebé 25 anys, actualment representa les millors firmes de la indústria del sector, tant a nivell nacional com internacional.

Creada l’any 1994, BIOMERKALIA ha aconseguit una clara diferenciació competitiva en adaptar-se a les noves necessitats dels seus clients i millorar constantment l’oferta de productes, oferint més de 3000 referències, que distribueix en els seus canals tradicionals de venda, como ara herbolaris, parafarmàcies i farmàcies, situades per tot l’arxipèlag canari. A més d’Espanya, BIOMERKALIAimporta els seus productes des d’altres països de la Unió Europea, com ara Alemanya, Àustria o Itàlia, i està considerada una de les empreses més potents del sector a l’arxipèlag.

Situada en unes instal·lacions modernes i tecnològicament avançades de més de 1500 m² de superfície a Santa Cruz de Tenerife, BIOMERKALIA disposa, a Gran Canària, d’un centre logístic i d’oficines inaugurat recentment, amb més de 400 m², que té com a objectiu millorar el servei d’atenció i de lliuraments als seus clients de l’illa.  

Els valors principals de BIOMERKALIA estan enfocats a oferir la màxima qualitat de productes i serveis, adaptant la seva política d’empresa a l’evolució constant, tant en infraestructures com en la formació continuada dels professionals que conformen la plantilla, tot plegat amb l’objectiu d’establir les bases per continuar mantenint el lideratge en el sector i la consecució de l’excel·lència empresarial en la seva gestió.

BIOMERKALIA, SL afronta el futur amb garanties totals d’èxit. Aquest fet queda demostrat amb l’obtenció recent del certificat de “COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC© DE QUALITAT EMPRESARIAL” en les àrees d’estratègia empresarial, control de gestió i control de costos, el qual s’ha atorgat després de la intervenció i la nova avaluació per part de la consultora estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA.

CEDEC acredita que BIOMERKALIA, SL ha complert de manera estricta les normes i els estàndards de qualitat establerts per la consultora estratègica, i per aquest motiu li ha lliurat aquest segell de qualitat que distingeix l’empresa i en garanteix la solidesa empresarial en aquests àmbits.  


Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC

BIOMERKALIA, SL col·labora des de juliol de 2013 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA, capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses des de 1965.

La implementació d’una estratègia empresarial per a l’empresa, així com actuacions per a la millora del control de gestió i el control de costos, van ser les àrees d’actuació en què BIOMERKALIA, SL i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei i progrés i desenvolupament en el seu mercat.  

27/02/2018

LOYU 2000, SL, manté el seu creixement i referma la seva col•laboració amb la consultora d’empreses CEDEC

LOYU 2000, SL, és una empresa ubicada a Rodilana (Valladolid) que es dedica des de fa més de 60 anys a les construccions metàl·liques de tot tipus. Gràcies a l’experiència aplicada de la seva direcció, LOYU 2000 s’ha convertit en una empresa consolidada des del punt de vista professional i econòmic.

La seva diversificació i el servei global que ofereix als clients li han permès incrementar progressivament tant les instal·lacions com els mitjans tècnics i humans que té a l’abast, i l’han convertit en una empresa competitiva i perfectament preparada per fer front a les necessitats del sector, no només al nostre país, sinó també a països veïns com ara Portugal i França, on ja ha treballat.

Entre els serveis que ofereix LOYU 2000 es troben la fabricació d’estructures metàl·liques per a naus industrials, agrícoles, ramaderes, instal·lacions esportives, tancaments de cobertes i parets, tancaments metàl·lics, tant en ferro com en acer inoxidable, etc.

Per a això, LOYU 2000 disposa d’unes instal·lacions de més de 20.000 m2 de superfície, que inclouen naus equipades amb maquinària específica, oficines i magatzems de materials, així com una flota de vehicles, grues i una extensa plantilla de personal qualificat necessari per desenvolupar la seva activitat.

LOYU 2000 aposta per la millora contínua i ofereix als seus clients les millors solucions per als seus projectes, tot això amb els estàndards de qualitat més elevats per abordar els processos productius amb les màximes garanties.

Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC

LOYU 2000, SL, col·labora des de maig de 2016 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA, líder en gestió, direcció i organització d’empreses des de 1965.

L’adequació dels controls interns i d’administració, la millora estratègica i directiva, i l’organització dels recursos humans i de direcció comercial van ser les àrees d’actuació en què LOYU 2000, SL, i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei, i progrés i desenvolupament en el seu mercat

22/02/2018

CLUB ES TALAIAL, SL rep el certificat de compliment de la norma CEDEC de qualitat empresarial

CLUB ES TALAIAL, SL, amb seu a Cala d’Or, Mallorca (Illes Balears), és una empresa creada el 1993 amb l’objectiu de gestionar l’explotació hotelera del complex de vacances que porta el seu nom.

L’hotel CLUB ES TALAIAL és un complex hoteler que disposa de tots els equipaments necessaris per gaudir d’una estada en família. Situat en un entorn únic, CLUB ES TALAIAL ofereix als seus hostes plans i activitats adaptats a tots els gustos, des de jornades relaxades de platja de sorra blanca i aigües turqueses fins a una excursió pel Parc Natural de Mondragó, a més de practicar tot tipus d’esports o passar una tarda divertida al seu parc infantil.

Avalat per una llarga experiència i professionalitat, el CLUB ES TALAIAL ha aconseguit una diferenciació competitiva clara en adaptar-se a les noves necessitats dels seus clients, millorar constantment la seva oferta enfocada a la família i oferir la màxima qualitat en els seus serveis, un tracte familiar excel·lent i una atenció càlida per part del personal.

CLUB ES TALAIAL, SL afronta el futur amb garanties totals d’èxit. Aquest fet queda demostrat amb l’obtenció recent del certificat de “COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC DE QUALITAT EMPRESARIAL” en les àrees d’Estratègia de l’Empresa, Control de Gestió i Organització Funcional, que se li ha atorgat després de la intervenció i la nova avaluació de la consultora estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA.

CEDEC acredita que CLUB ES TALAIAL, SL ha complert de manera estricta les normes i els estàndards de qualitat establerts per la consultora estratègica i per això li ha lliurat aquest segell de qualitat, que distingeix l’empresa i en garanteix la solidesa empresarial en aquests àmbits.


Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC

CLUB ES TALAIAL, SL col·labora des del desembre del 2015 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA, capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses des del 1965.

L’adequació dels controls interns, la millora en l’organització funcional de l’empresa, el control de gestió i l’estratègia empresarial van ser les àrees d’actuació en les quals CLUB ES TALAIAL, SL i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei, i el progrés i el desenvolupament dins del seu mercat.

21/02/2018

DISOBI VEJER, SL INAUGURA NOVES INSTAL·LACIONS EN EL MARC DE COL·LABORACIÓ AMB LA CONSULTORA CEDEC

Distribucions DISOBI VEJER, SL és una empresa que, des de 1993, es dedica a la distribució de begudes i productes d’alimentació, fonamentalment cervesa, refrescos, aigua, llet i vins, als més de 700 clients que té situats en un radi d’acció proper al polígon industrial Cañada Ancha, a Vejer de la Frontera (Cadis), municipi on l’empresa té la seu des de l’any 2002.

A causa del creixement experimentat durant els últims anys, i amb la finalitat de seguir consolidant la seva posició en el mercat de la distribució, DISOBI VEJER ha anat ampliant la seva capacitat i varietat de serveis. En el marc d’aquest pla d’expansió, l’empresa ha construït recentment unes noves instal·lacions amb les quals s’espera millorar la gestió, així com incrementar els serveis oferts als seus clients actuals i potencials.

En aquestes noves instal·lacions, DISOBI VEJER té més de 2.000 metres quadrats coberts, els quals estan destinats a magatzem logístic, amb una zona adjacent que permetrà a l’empresa organitzar l’entrada de vehicles de major volum.

Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC

Distribucions DISOBI VEJER, SL col·labora des de juliol de 2016 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDECCentro Europeo de Evolución Económica, SA, capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses des de 1965.

L’adequació dels controls interns, la millor organització dels recursos humans, l’optimització dels processos productius i el disseny d’un pla estratègic van ser les àrees d’actuació en què Distribucions DISOBI VEJER, SL i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei, i el progrés i desenvolupament en el seu mercat.

21/02/2018

MARSUR OBRE UN NOU CENTRE DE TREBALL A L’ARSENAL MILITAR DE LA CARRACA, A SAN FERNANDO (CADIS)

MARSUR SERVICIOS INDUSTRIALES GADITANOS, SL creada el 2008, és una empresa que es dedica al tractament de superfícies i a la neteja naval i industrial. Situada a Chiclana de la Frontera (Cadis), el seu objectiu principal és aconseguir la màxima satisfacció dels seus clients, posant a la seva disposició tota l’experiència acumulada i el servei professional del seu personal altament qualificat.

MARSUR, especialitzada en el tractament de superfícies i protecció anticorrosiva naval i industrial, utilitza diferents tècniques de neteja per tal de garantir que les superfícies queden en perfecte estat, alhora que ofereix al client tots els instruments necessaris per al control i la planificació de cada sistema; així assegura totes les necessitats en aspectes ambientals, requisits legals i en tots aquells que calgui per prevenir possibles problemes de contaminació.

Entre les activitats principals que MARSUR ofereix, destaquen les tasques de neteja, preparació de superfícies (regalim abrasiu) i aplicació d’esquemes de pintura per als sectors navals i industrials més importants del nostre entorn geogràfic, a més de la neteja d’espais confinats, de fuel, d’oli, etc.

Actualment, MARSUR té equips de professionals treballant de manera contínua en els centres de treball de Navantia (Cadis, Puerto Real, San Fernando i Rota) i, dins del seu pla d’expansió, fa poc han començat a prestar servei a un nou centre de treball a l’Arsenal Militar de la Carraca, a San Fernando (Cadis), juntament amb altres empreses de la zona altament especialitzades.

MARSUR orienta la seva activitat a oferir la màxima qualitat de servei, òptimes condicions de treball i la consecució de la millora dels seus resultats ambientals. En aquest afany de superació, l’empresa disposa de les majors certificacions existents en gestió de qualitat en la producció (ISO:9001), en medi ambient (ISO:14001) i de seguretat al lloc de treball (OSHAS:18001). Aquestes certificacions i l’àmplia experiència fan que MARSUR sigui considerada una empresa capdavantera en el seu sector.

Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC

MARSUR SERVICIOS INDUSTRIALES GADITANOS, SL col·labora des de juliol de 2016 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDECCentro Europeo de Evolución EconómicaSA, capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses des de 1965.

L’adequació dels controls interns, la millor organització dels recursos humans i el disseny d’un pla estratègic van ser les àrees d’actuació en què MARSUR SERVICIOS INDUSTRIALES GADITANOS, SL i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei, i el progrés i desenvolupament en el seu mercat.

22/01/2018

AUTOPULLMAN SAN SEBASTIAN, SL obté el certificat de compliment de la norma CEDEC de qualitat empresarial

AUTOPULLMAN SAN SEBASTIAN, SL és una empresa que es dedica al lloguer d’autocars i microbusos per transportar viatgers per carretera, i que dona cobertura a empreses, escoles, agències de viatge, clubs esportius, particulars i servei discrecional, entre d’altres.

L’empresa, amb seu a Oiartzun (Guipúscoa), està formada per un grup de professionals amb àmplia experiència en el sector i amb l’objectiu comú d’oferir un servei segur i de qualitat als clients.

Després de més de 40 anys de trajectòria, AUTOPULLMAN SAN SEBASTIAN ha aconseguit a dia d’avui una clara diferenciació competitiva a causa de la seva adaptació a les noves necessitats dels clients, millorant i actualitzant constantment la seva flota de vehicles.

En són una bona prova els valors que AUTOPULLMAN SAN SEBASTIAN aplica dia rere dia, com ara la puntualitat en el servei, la proximitat i la flexibilitat en el tracte amb els clients, la comoditat dels seus vehicles o la tranquil·litat que proporciona un servei d’atenció telefònica les 24 hores del dia. D’altra banda, per a més seguretat, disposa del certificat de sistemes de gestió de la qualitat ISO 9001 (LRQA), així com de l’acreditació UKAS internacional.

AUTOPULLMAN SAN SEBASTIAN afronta el futur amb garanties totals d’èxit. Així ho demostra la recent obtenció del certificat de “COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC DE QUALITAT EMPRESARIAL” en el camp d’estratègia empresarial, atorgat després de la intervenció i la nova avaluació de la consultora estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA.

CEDEC acredita que AUTOPULLMAN SAN SEBASTIAN, SL ha complert de manera estricta les normes i els estàndards de qualitat establerts per la consultora estratègica, i per aquest motiu li ha lliurat aquest segell de qualitat que distingeix l’empresa i en garanteix la solidesa empresarial en aquest àmbit.

AUTOPULLMAN SAN SEBASTIAN, SL col·labora des de juny de 2016 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA,capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses des del 1965.

L’adequació de l’estratègia empresarial ha estat l’àrea d’actuació en què AUTOPULLMAN SAN SEBASTIAN, SL i CEDEC han col·laborat per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei, i progrés i desenvolupament en el seu mercat.

17/01/2018

GSL SERVICIOS DE PREVENCIÓN presenta la seva nova pàgina web i referma la seva col•laboració amb la consultora

GSL CONSULTORÍA E INNOVACIÓN és un conjunt d’empreses amb presència a tot el territori nacional l’objectiu del qual és oferir seguretat i tranquil·litat als clients a través dels seus diversos serveis. Des de fa més de 10 anys, més de 10.000 clients confien en els seus serveis de consultoria, desenvolupament tecnològic, formació, salut, servei de prevenció aliè i enginyeria.

GSL SERVICIOS DE PREVENCIÓN és una empresa del grup GSL CONSULTORÍA E INNOVACIÓN, que ofereix serveis i consultoria en prevenció de riscos laborals, vigilància de la salut laboral, així com formació en totes les matèries relacionades amb la prevenció de riscos laborals, dirigits tant a empreses com a administracions públiques, amb independència de la seva grandària o ubicació geogràfica.

GSL SERVICIOS DE PREVENCIÓN està convenientment acreditada en totes les especialitats que tracta en l’àmbit estatal, com ara seguretat en el treball, higiene industrial, ergonomia/psicosociologia i vigilància de la salut i, des de l’any 2007, compta amb la certificació del sistema de gestió de la qualitat UNE-EN ISO 9001, certificat actualment per Bureau Veritas.

En el marc de la seva aposta decidida per l’aplicació de les últimes tecnologies i la formació, GSL CONSULTORÍA E INNOVACIÓN ha dissenyat una nova pàgina web, que recull el catàleg de cursos que ofereix en serveis de prevenció, així com informació dels pròxims cursos a realitzar i informació del grup. A més, aquesta pàgina web nova compta amb un campus virtual per a la realització de cursos en línia.

L’objectiu de GSL SERVICIOS DE PREVENCIÓN és fomentar una cultura de la prevenció real entre empreses, basant-se en la formació com a mitjà i eina imprescindible per aconseguir aquest objectiu.

Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, S.A., CEDEC

GSL CONSULTORÍA E INNOVACIÓN, col·labora des de juny de 2015 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, S.A., líder en gestió, direcció i organització d’empreses des de 1965.

L’adequació dels controls interns, la millor organització dels recursos humans i l’optimització dels processos d’administració van ser les àrees d’actuació en què GSL CONSULTORÍA E INNOVACIÓN i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei i el progrés i desenvolupament al seu mercat.

 

17/01/2018

MAQUINARIA CURVASER S.L. presenta el seu nou catàleg i posa en marxa la seva pàgina web

CURVASER, SL. és una empresa que es va fundar l’any 1988, l’objectiu de la qual és la fabricació, la venda, la reparació i el servei tècnic de maquinària per a treballs en tub, vareta i perfils metàl·lics. Aquests productes van dirigits al sector de l’automoció, la construcció, l’equipament comercial, la línia blanca i el moble metàl·lic, entre d’altres.

CURVASER comercialitza la maquinària de les empreses representades, a més de fabricar màquines especials, tot mitjançant el suport d’un servei especialitzat d’assistència tècnica i de manteniment preventiu, un aspecte que és imprescindible per garantir un servei òptim als seus clients i equips.

CURVASER, amb seu central a Castellbisbal (Barcelona) i delegació a Luceni (Saragossa), disposa d’un total de 4.500 m² i d’un equip de professionals altament qualificat per prestar servei a totes les demandes, que ofereix una competitivitat elevada i una capacitat de resposta davant de qualsevol consulta que es rebi, amb solucions de qualitat que s’adeqüen a cada client.

CURVASER disposa de la certificació del sistema de qualitat ISO 9001:2000 des del 2005 amb la finalitat d’oferir les màximes garanties als seus clients, així com una millora organitzativa consegüent. A més, per tal de millorar el servei que s’ofereix al client, CURVASER ha modernitzat la seva pàgina web per fer-la més interactiva (www.curvaser.com) i ha creat un nou catàleg com a conseqüència de la incorporació de noves màquines representades, i així s’amplia la informació respecte a la producció pròpia.

Col·laboració amb el Centro Europeo de Evolución Económica, SA, CEDEC

CURVASER, SL, col·labora des de juny de 2015 amb l’empresa de consultoria estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica, SA, capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses des del 1965.

La confecció d’un pla estratègic complet i el disseny d’un pla comercial ambiciós són les àrees d’actuació en les quals CURVASER, SL i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat en el servei i el progrés, i desenvolupament en el mercat.

04/01/2018

CEDEC distingeix a l'empresa CARGORED SERVICIOS INTEGRADOS, S.L. amb el seu segell de qualitat

CARGORED SERVICIOS INTEGRADOS, SL es va fundar el 1998 amb l’objectiu de ser una empresa de referència en la prestació de serveis pioners relacionats amb el comerç, com ara serveis aeroportuaris, càrrega aèria, duanes i logística per a les Illes Canàries.

La companyia, la qual té la seu a Barajas (Madrid), ha experimentat un enorme creixement durant els darrers anys, consolidant-se així com una de les empreses líders en el seu sector, tant per a importadors com per a exportadors de les Illes Canàries i la Península.

Des del començament, el Grup CARGORED ha orientat la seva activitat a la prestació de serveis pioners en la satisfacció dels seus clients, garantint puntualitat i eficiència en cas de possibles irregularitats. Conscient de les exigències canviants del mercat i de les modificacions de procediments i de regulacions, l’empresa adapta amb agilitat els serveis que ofereix.

Gràcies a un equip format per professionals amb una àmplia experiència en el sector, el Grup CARGORED està present actualment en dos dels principals aeroports i ports de les Illes Canàries, de Las Palmas i de Santa Cruz de Tenerife, a més de la plataforma logística que ja té a l’aeroport de Madrid-Barajas.

Després de més de 20 anys d’experiència, el Grup CARGORED afronta el seu futur amb garanties d’èxit totals. Aquest fet queda demostrat mitjançant l’obtenció recent del certificat de “COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC DE QUALITAT EMPRESARIAL” en les àrees d’estratègia de l’empresa, organització funcional i control de gestió, el qual s’ha atorgat després de la intervenció i l’avaluació nova de la consultora estratègica per a empreses CEDEC, Centro Europeo de Evolución Económica SA.

CEDEC acredita que CARGORED SERVICIOS INTEGRADOS, SL ha complert de manera estricta les normes i els estàndards de qualitat establerts per la consultora estratègica, per la qual cosa s’ha decidit atorgar-li aquest segell de qualitat que distingeix a l’empresa i garanteix la seva solidesa empresarial en aquests àmbits.

CARGORED SERVICIOS INTEGRADOS, SL, col·labora des de juny de 2016 amb CEDEC.

L’optimització de l’organització dels recursos humans, la millora dels controls de gestió i el disseny d’un pla estratègic van ser les àrees d’actuació en les quals CARGORED SERVICIOS INTEGRADOS, SL i CEDEC  van col·laborar per tal d’aconseguir les màximes cotes d’excel·lència empresarial, qualitat i el progrés i desenvolupament al seu mercat.

Descobreix més notícies
Mitjans
CEDEC© EN ELS MITJANS
L'activitat de la CEDEC© apareix regularment en la premsa econòmica.
Aquí trobarà alguns dels articles o notícies publicats.
LA VANGUARDIA
Economia&Empresa
CincoDias
Hotfrog
Hispanotas

El certificat de la NORMA CEDEC DE QUALITAT EMPRESARIAL prestigia aquelles empreses que integren en els seus processos les estratègies, organització i sistemes d’organització definits a la METODOLOGIA UTILITZADA PER CEDEC i implantats pels nostres Consultors. Aquest certificat demostra que l’Empresa segueix les pautes professionals, modernes, pràctiques i eficaces orientades a l’Excel·lència i als objectius de l’Empresa i l’Empresari. Molts dels nostres clients ja utilitzen aquest segell en les seves comunicacions comercials i a la seva imatge corporativa.